Bezieling en kwaliteit: kernkwadranten voor managers

Wilt u de bezieling en kwaliteit van de mensen in uw organisatie vergroten? Wilt u meer inzicht krijgen in hoe u relaties en verbindingen tussen mensen, afdelingen en niveaus, maar ook tussen de organisatie en haar klanten kunt versterken? Dan is deze workshop ‘Bezieling en kwaliteit: kernkwadranten voor managers’ voor u zeer geschikt.

Met uw kernkwaliteiten geeft u uiting aan wie u bent. Voorbeelden van kernkwaliteiten zijn daadkracht, zorgzaamheid, zorgvuldigheid, ordelijkheid, ontvankelijkheid, invoelingsvermogen enzovoorts. Zoals de kwaliteit van het geluid bij een radio medebepaald wordt door de precisie waarmee deze afgestemd is op de juiste golflengte, zo wordt ook de mens inspirerender als hij afgestemd is op zijn eigen kernkwaliteiten.

Gedurende een dag nemen we u mee in de theorie van kernkwadranten en gaan we er spelendewijs mee aan de slag. We oefenen met gebruik van het Kernkwadrantenspel.

Deze workshop wordt in-company aangeboden. Neem contact met ons op voor een offerte op maat.